М.Є. СКИБА, М.А. ДУДАР КУРС “ДЕРЖАВНА МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ” У ВУЗІ ......................................................................... |
8 |
В.П. СОСНА ГУМАНІЗАЦІЯ ТА ГУМАНІТАРИЗАЦІЯ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ ................................................................ |
12 |
ПЕДАГОГIКА І ПСИХОЛОГIЯ |
|
Н.А. СУРГУНД КОМУНІКАТИВНІСТЬ ЯК ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВА ЯКІСТЬ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА-ПСИХОЛОГА ........................................................................................................................................................................................................ |
15 |
Н.В. ХВОРОСТОВСЬКА, М.Є. СКИБА КУРС “ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ” ЯК УМОВА РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ................................................................................................................... |
17 |
K.B. СВЯТЧИК ОРГАНІЗАЦІЯ УЧБОВО-КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ............... |
19 |
Н.В. Семенюк, О.Б. Гуменюк, Ю.О. Дорошенко Педагогічна діагностика навчального процесу за допомогою тестування ................. |
20 |
І.В. Сніцар Забезпечення мотиваційної готовності студентів до роботи з розвитку творчих здібностей ............................................................................................................................................................................. |
23 |
М.В. СОЛОВЕЙ ТЕНДЕНЦІЇ І ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ В СУЧАСНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ .............................................................................................................................................................. |
25 |
І.В. ТОМАРЖЕВСЬКА ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ЗА СОЦІОНОМІЧНИМ ПРОФІЛЕМ (ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ) .............................................................................................................................................. |
27 |
В.К. ГАВРИЛЬКЕВИЧ КУЛЬТУРА ЗДОРОВ’Я: ПРОБЛЕМИ ТА ПОШУКИ ....................................................................................................... |
29 |
О.І. МОСКАЛЮК, М.Є. СКИБА Аналіз основних показників, які впливають на вибір професії ..................................................... |
31 |
О.П. НЕДОЛУЖКО ПРОБЛЕМИ ДОЗВІЛЛЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ....................................................................................................... |
33 |
О.О. ШЛАПАК НАВЧАННЯ СПІЛКУВАННЮ У ГРУПАХ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ................................................... |
35 |
О.О. Селезньова ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АУДІЮВАННЯ ЯК ТИПУ МОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ .......................................... |
37 |
В.В. Єгорова Метод випадків і ситуацій як засіб активізації самостійної навчальної діяльності студентів-ЕКОНОМІСТІВ (на прикладі вивчення іноземної мови) ................................................... |
39 |
В.І. Козубай, Л.М. Морська ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ МОВЛЕННЄВИХ НАВИЧОК ТА КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ .................................................................................................................................. |
40 |
В.Ф. ВИШПОЛЬСЬКА ЗАСТОСУВАННЯ ДІЛОВОЇ ГРИ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ ............................. |
42 |
Н.В. ТІТОВА СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ...... |
43 |
О.І. ВОЛЧЕЛЮК ЦІЛІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ................................................................................................................................................... |
45 |
І.В. Коваль Чинники успішності опанування іноземною мовою студентами вищого навчального закладу ................................................................................................................................................. |
46 |
Н.П. Воронецька Проблеми навчання студентів англійської мови як другої іноземної та шляхи їх вирішення .............................................................................................................................................................................. |
47 |
З.В. Малюська Інтенсифікація НАВЧАННЯ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ТЕХНІЧНОМУ ВУЗІ ........................ |
49 |
О.В. ОРЛОВСЬКА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ У США НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ ............................................................................. |
50 |
І.М. КУСТОВСЬКА КООПЕРАТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ................................................................................................................................. |
51 |
О.В. БОНДАР МЕТОДИ ПОЖВАВЛЕННЯ БЕСІДИ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ..................................................... |
54 |
О.С. Пасічник ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИЧНИХ НАВИЧОК СПІЛКУВАННЯ ..................................................................................... |
56 |
Т.А. МАЙСТЕР МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ВИВЧЕННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ .......................................................................................... |
58 |
Л.А. МОЛОТАЙ Навчання читаннЮ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ як етап професійного становлення майбутніх інженерів ...................................................................................................................................................... |
59 |
В.В.
ТКАЧ ВПЛИВ КОЛЛЕКТИВУ НА ПРОЦЕС
РОЗВИТКУ ДІАЛОГІЧНОГО ТА МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ .......................................................................................................................................................... |
61 |
СУЧАСНI
IНФОРМАЦIЙНI ТЕХНОЛОГII |
|
М.М. ЗАВЕРАЧ, Є.М. ЗАВЕРАЧ МОДЕЛІ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПОШУКУ .......................................................................................................................... |
63 |
О.М. СИНЮК, Н.Г. ТОЧАНСЬКА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ IP-ТЕЛЕФОНІЇ ...................................................................................................................... |
68 |
Т.С. МАЗУР АЛГОРИТМІЗАЦІЯ ТА ПРОГРАМУВАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ V+ING ФОРМ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ............................................................................................................................................................. |
70 |
Г.А. ДАРМОРОЗ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРА ПРИ НАВЧАННІ КОМУНІКАЦІЇ ........................................................................ |
72 |
Р.В. ШАРАН ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОМУ НАВЧАННІ У ГУМАНІТАРНОМУ ВУЗІ ...................................................................................................................................................... |
73 |
А.В. СТЕПАНОВА АНАЛІЗ СТАНУ РОЗВИТКУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ У КРАЇНАХ – ЧЛЕНАХ ЄС, ПРИЙНЯТИХ 1 ТРАВНЯ 2004 РОКУ ................................................................................................................................... |
74 |
ФIЛОЛОГIЧНI НАУКИ |
|
О.М. ДОРОФЄЄВА КАТЕГОРІЯ ОЦІНКИ У ПРАГМАЛІНГВІСТИЦІ ............................................................................................................ |
78 |
І.М. КУЧМАН СУЧАСНІ УКРАЇНСЬКІ ПРІЗВИЩА УТВОРЕНІ ВІД НАЗВИ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ ЧИ ПОХОДЖЕННЯ .. |
79 |
Н.В. БІДАСЮК Зіткнення світів у романі Б.Мухерджі “Володар світу” ......................................................................... |
80 |
М.В. Кравець ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕДАЧІ МОВНИХ РЕАЛІЙ ПРИ ПЕРЕКЛАДІ .............................................................................. |
81 |
Л.С. НАГНІБІДА SOCIAL STEREOTYPES AS A FORM OF RATIONAL WORLD COGNITION .............................................................. |
83 |
О.В. МАТУЩАК МОВЛЕННЄВА СИТУАЦІЯ ЯК ОДИН З ЗАСОБІВ КОМУНІКАЦІЇ .......................................................................... |
85 |
О.В. СЕМЕНЮК ПОНЯТТЯ КАРТИНИ СВІТУ ТА МОВНОЇ КАРТИНИ СВІТУ У РАКУРСІ СУЧАСНОЇ ЕТНОЛІНГВІСТИКИ ........................................................................................................................................................................................................ |
86 |
С.М. ФЕОДОСЬЄВ ТВОРЧІСТЬ ЗИГМУНТА КРАСІНСЬКОГО (ДО ПИТАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ПОДІЛЛЯ І ПОЛЬЩІ) ..................................................................................................................................................................................... |
87 |
А.А.
Панчук, Ю.М. Маковська СУЧАСНІ УКРАЇНСЬКІ НОМІНАЦІЇ
КОХАНОЇ-АДРЕСАТА МОВЛЕННЯ ............................................................ |
90 |
Т.С. МАЗУР, В.І. САКУН ГРАМАТИЧНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ У ПЕРЕКЛАДІ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ ......................................................... |
93 |
В.В. Дубова ФРАЗЕОЛОГІЗМИ З КОЛОРИСТИЧНИМИ КОМПОНЕНТАМИ В АНГЛІЙСЬКІЙ І УКРАЇНСЬКІЙ МОВАХ ТА АДЕКВАТНІСТЬ ЇХ ПЕРЕКЛАДУ ................................................................................................................................ |
95 |
Л.В. МАКСИМЧУК ПРОБЛЕМА ПЕРЕДАЧІ МЕТАФОРИ В НАУКОВО-ТЕХНІЧНОМУ ПЕРЕКЛАДІ .................................................. |
97 |
О.А. ОНИЩУК ТЕМАТИКА, НОМІНАЦІЯ .................................................................................................................................................... |
98 |
Г.В. Вальчук Знання як когнітивний компонент семантики тексту ....................................................................... |
100 |
Л.А. Кухар Особливості перекладу дефініцій термінів у німецькій та українській економічній терміносистемах ............................................................................................................................................................ |
101 |
Т.В. ЧАЙКОВСЬКА ЗБЕРЕЖЕННЯ У ПЕРЕКЛАДІ ІСТОРИЧНОГО КОЛОРИТУ ТА ІНДИВІДУАЛЬНОЇ СПЕЦИФІКИ ТВОРУ ..... |
103 |
Н.В. ШКОЛЯР ІНТЕРНАЦІОНАЛЬНА ЛЕКСИКА ТА ЇЇ РОЗМЕЖУВАННЯ ВІД ЗАПОЗИЧЕНЬ ................................................... |
104 |
О.В. ПАНЧУК “SO MUCH ANCIENT PAIN WITH NO ROOM LEFT FOR MINE” (THE WORLD OF CHARACTERS BY JANET KENNY) ....................................................................................................................................................................................... |
105 |
Л.В. МАКСИМЧУК ПРОБЛЕМА ПЕРЕДАЧІ СТИЛІСТИЧНО ЗАБАРВЛЕНОЇ ЛЕКСИКИ В НАУКОВО-ТЕХНІЧНОМУ ПЕРЕКЛАДІ ............................................................................................................................................................................... |
107 |
Т.В. ЧАЙКОВСЬКА РЕАЛІЗМ І ПОЕЗІЯ .................................................................................................................................................................. |
109 |
ФІЛОСОФСЬКІ, ІСТОРИЧНІ ТА
ПОЛІТИЧНІ НАУКИ |
|
М.О. ГРИГОРЧУК ІДЕОЛОГІЯ ЛІВИХ ПАРТІЙ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ В УКРАЇНІ ....................................................................................... |
111 |
Є.Є. МРУЧКО розвиток Україно-російських відносин у другій половині 1917 року по книзі В. Винниченка “Відродження нації” ......................................................................................................................... |
114 |
В.П. Мацько ФІЛОСОФІЯ ПЕРЕКЛАДНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: ДЕЯКІ КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНІ ТА ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ |
116 |
Н.Г. ТОЧАНСЬКА ОСОБЛИВОСТІ ВЕРБАЛЬНИХ ЗНАКІВ У ПОЛІТИЧНОМУ ДИСКУРСІ .................................................................. |
119 |
В.В. Третько, О.М. Синюк МІСЦЕ І РОЛЬ ЗМІ В ПОЛІТИЧНОМУ ПРОЦЕСІ ............................................................................................................ |
120 |
В.В. ЧУПИРА ДЕРЖАВНА ІДЕОЛОГІЯ ТА ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ПОЛІТИЧНОЇ НАЦІЇ ............................................ |
124 |
С.М. КОЗАЧЕНКО, Н.Я. ДЗІКОВСЬКА ДЕЯКІ СПЕЦИФІЧНІ МОРАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СЬОГОДЕННЯ ЯК НАСЛІДОК ЦІННІСНОЇ УВАГИ СУСПІЛЬСТВА ДО ЛЮДСЬКОЇ ОСОБИСТОСТІ ............................................................................................................. |
127 |
С.М. КОЗАЧЕНКО самореалізація особистості в умовах трансформації українського суспільства ....... |
128 |
Н.Я. ДЗІКОВСЬКА ТРАДИЦІЯ В ПОЛІ КУЛЬТУРИ ........................................................................................................................................... |
131 |
С.Ф. РУДЕНКО ОСОБЛИВОСТІ УКРАЇНСЬКОГО МЕНТАЛІТЕТУ ТА ДЕРЖАВОТВОРЧИЙ ПРОЦЕС ........................................ |
132 |
О.В. ЧЕРНОВ ЛЮДИНА В ПОСТМОДЕРНІСТСЬКОМУ ПРОСТОРІ .................................................................................................... |
135 |
М.О. ГРИГОРЧУК, І.Д. МАЦЮК ДЕЯКІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ДЕМОКРАТІЇ В УКРАЇНІ ........................................................................................... |
137 |
К.С. ОСТРОВСЬКИЙ до проблеми моделі сучасного фахівця ....................................................................................................... |
140 |
М.Б. Дем’янюк Мотиви платонізму у романі Джеймса Джойса “Улісс” .................................................................... |
142 |
В.В. ПРЕДБОРСЬКИЙ МІЖНАРОДНО-ПРАВОВИЙ МЕХАНІЗМ ЗАХИСТУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ЦІЛІСНОСТІ УКРАЇНИ .................. |
145 |
НОВІТНІ
РЕСУРСОЗБЕРІГАЮЧІ ТА ЕКОЛОГІЧНО ЧИСТІ ТЕХНОЛОГІЇ |
|
Б.А. БАРАН, О.Я. БЕРЕЗЮК, О.С. ЄЖЕВСЬКА МАГНІТНЕ ПОЛЕ ТА ЕКОЛОГІЯ ....................................................................................................................................... |
148 |
Н.Г. Міронова, Н.В. Семенюк, Т.Д. Замах Поводження з відходами на підприємствах Хмельницької області ....................................... |
151 |
ФIЗИЧНА КУЛЬТУРА I
ПРОФЕСIЙНИЙ СПОРТ |
|
Є.М. СВІРГУНЕЦЬ, Д.М. ВОРОНІН, Р.Є. САВЧЕНКО АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СТАНУ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ ТА ПРАЦІВНИКІВ ХМЕЛЬНИЦЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ .................................................................................................................................. |
155 |
Л.М. ОСТАПЧУК, Н.В. ДЕМЧЕНКО ВИВЧЕННЯ НОРМ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ................................................................. |
158 |
М.М. Линець, Є.М. Свіргунець, В.М. Гумен ФОРМУВАННЯ ЗАЦІКАВЛЕНОСТІ СТУДЕНТОК ДО УРОЧНИХ ФОРМ ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ............................................................................................................................................................................ |
159 |
В.Б. БАЗИЛЬЧУК, О.В. БАЗИЛЬЧУК СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТОК ДО ТРАДИЦІЙНОГО ЗМІСТУ ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ............... |
163 |