ЗМІСТ
ВІД РЕДАКТОРА ................................................................................................................. |
3 |
|
|
І.
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ |
6 |
С. Гончаренко. Наука і навчальний предмет ...................................................................... |
6 |
М. Гладкова. Акмеологічний
підхід до підготовки майбутніх викладачів |
12 |
В. Радкевич. Дидактичні принципи виробничого навчання майбутніх фахівців художнього профілю .............................................................................................................. |
15 |
Г. Красильникова. Сучасні
підходи до формування змісту професійної освіти ............... |
26 |
І. Каньковський. Наочне представлення навчальної інформації ...................................... |
34 |
Н. Соболь. Модель як складова педагогічної технології ..................................................... |
37 |
І. Носаченко.
Економічна підготовка фахівців в системі неперервної |
40 |
В. Шевченко. Дистанційне
професійне навчання ............................................................. |
44 |
М. Кадемія. Формування
професійних знань в учнів ПТНЗ засобами |
51 |
Л. Лук’янова. Інноваційні технології в екологічній освіті фахівців ................................... |
58 |
О.Фурса.
Професійне навчання майбутніх дизайнерів у мистецькому коледжі .............. |
68 |
О. Пащенко, М.
Скиба. Проектування змісту дисципліни |
75 |
О. Кустова,
М. Скиба. Тестова система оцінювання знань |
81 |
І. Гриценок.
Контроль та критерії оцінювання досягнень учнів |
86 |
В. Паржницький. Експеримент
у професійному ліцеї |
94 |
|
|
ІІ.
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ .................. |
98 |
Н. Креденець.
Проблема професійної компетентності: |
98 |
Л. Сергеєва. Проблеми
громадянської освіти учнів ПТНЗ ................................................. |
103 |
В.Ребрік,
Л.Корницька. Методи формування творчого мислення студентів |
107 |
Н. Подлевська. Формування культури спілкування студентів-філологів .......................... |
111 |
о.Ємець. Використання художніх текстів на заняттях з англійської мови ....................... |
119 |
|
|
ІІІ. ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ НЕЗАЙНЯТОГО НАСЕЛЕННЯ .................................................................................................................................................. |
121 |
Н.Чорна. Професійне навчання безробітних в Україні ..................................................... |
121 |
В.Скульська.
Сучасні підходи до професійного навчання безробітних |
124 |
В.
Логвиненко. Формування ціннісних орієнтацій у безробітних ....................................................... |
128 |
М. Миропольська. Професійна орієнтація дорослих .......................................................... |
133 |
Н. Ортікова. Проблеми профінформаційного обслуговування безробітних ................... |
136 |
|
|
ІV. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ ЗА КОРДОНОМ ............................... |
139 |
Л. Пуховська.
Моделі базової професійної підготовки в країнах Західної Європи .......... |
139 |
Н. Абашкіна. Контроль
успішності у процесі професійного навчання в Німеччині ....... |
144 |
Н. Ржевська.
Особливості професійної підготовки дорослого населення |
149 |
|
|
НАУКОВЕ ЖИТТЯ ............................................................................................................. |
155 |
О. Макаренко.
Звітна наукова конференція „Педагогіка і психологія |
155 |
С.Коваленко.
Науково-практичний семінар „Проблеми розробки та апробації державних
стандартів професійно-технічної освіти будівельного профілю” .................... |
158 |
С. Добровольська. Науково-практичний семінар „Формування професійної компетентності майбутніх фахівців швейно-художнього профілю” ................................. |
160 |
|
|
АВТОРИ ................................................................................................................................ |
163 |