ЗМІСТ
ВСТУПНЕ СЛОВО ГОЛОВНОГО
РЕДАКТОРА ............................................................ |
3 |
|
|
І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ
ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ........... |
5 |
|
|
Ю. Зіньковський. Імперативність
гуманітарного компонента технічної освіти ............... |
5 |
|
|
В. Шевченко. Дистанційне
навчання в контексті парадигм інформаційних технологій . |
9 |
|
|
Р. Гуревич,
М. Кадемія. Інформаційно-телекомунікаційні технології в
особистісно орієнтованому навчанні учнів ПТНЗ ..................................................................................... |
13 |
|
|
Т. Якимович. Теоретичні основи
розробки критеріїв оцінювання виробничого навчання .................................................................................................................................. |
17 |
|
|
Л. Параскевич. Деякі теоретичні
аспекти рефлексії та її значення у розвитку студентської молоді ................................................................................................................. |
22 |
|
|
ІІ. ДИДАКТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ
ОСВІТИ ТА ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ................... |
28 |
|
|
Т. Равчина. Діяльність
педагога у контексті нової педагогічної парадигми ...................... |
28 |
|
|
Ю. Жидецький. Концептуальні
засади ступеневої професійної освіти фахівців поліграфічного профілю .......................................................................................................... |
31 |
|
|
Л. Лук’янова. Дидактичне
забезпечення екологічної освіти в професійних навчальних закладах .................................................................................................................................... |
36 |
|
|
В. Багрій. Педагогічна практика
як складова навчального процесу у вищій школі .......... |
44 |
|
|
А. Литвин. Інформаційні
технології у професійних навчальних закладах ........................ |
46 |
|
|
І. Носаченко. Модульна
технологія в теорії та практиці професійного навчання ............ |
51 |
|
|
О. Пащенко. Методичне
забезпечення навчального процесу за кредитно-модульною системою ................................................................................................................................. |
56 |
|
|
М. Паюл. Дидактичні основи
узагальнення та систематизації знань учнів професійних навчальних закладів з
математики ........................................................................................ |
61 |
|
|
Л. Якубовська. Дидактичні
можливості та функції рольової гри у навчанні іноземної мови майбутніх
педагогів ....................................................................................................... |
68 |
|
|
І. Пасинкова. Сучасні підходи до
вивчення іноземних мов студентами ВНЗ .................. |
72 |
|
|
Т. Третяк. Психологічні
особливості розв’язування учнями творчих задач .................... |
76 |
|
|
ІІІ. ІНТЕГРАТИВНІ ПРОЦЕСИ
В ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ ......................................... |
79 |
|
|
І. Козловська. Структурування
знань учнів професійної школи на основі інтегративного підходу ........................................................................................................... |
79 |
|
|
Я. Собко. Концептуальні
основи вивчення інтегративних курсів у професійній школі ... |
87 |
|
|
С. Мамрич. Інтегративний
підхід до інноваційної діяльності технічного коледжу ........... |
94 |
|
|
М. Михнюк. Проблеми створення
інтегрованої програми з професії “Штукатур” ............ |
101 |
|
|
ІV. ДОСЛІДНИЦЬКА І САМОСТІЙНА
РОБОТА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ .......... |
107 |
|
|
В. Лозовецька. Методологічні
аспекти організації дослідницької діяльності у підготовці фахівця виробництва
.............................................................................................................. |
107 |
|
|
С. Алєксєєва. Концептуальні
засади дослідницької діяльності майбутніх дизайнерів ..... |
111 |
|
|
В. Радкевич. Проблеми
формування навичок самостійної діяльності учнів професійних навчальних
закладів художнього профілю ............................................................................ |
117 |
|
|
С. Кустовський. Самостійна робота
студентів у процесі вивчення іноземної мови ....... |
125 |
|
|
О. Стечкевич. Організація
педагогічного експерименту в професійних навчальних закладах .................................................................................................................................... |
130 |
|
|
V. ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ
КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ .................... |
137 |
|
|
Н. Креденець. Концептуальні
підходи до формування професійної компетентності фахівців легкої
промисловості ................................................................................................ |
137 |
|
|
Л. Руденко. Підготовка фахівця
сфери обслуговування: естетико-психологічний аспект |
142 |
|
|
О. Юртаєва. Організація
навчально-виробничої діяльності учнів ПТНЗ ......................... |
145 |
|
|
О. Гомонюк. Розвиток
етнопедагогічної культури майбутніх соціальних педагогів ........ |
148 |
|
|
О. Коханко. Самовиховання
майбутнього фахівця ............................................................. |
151 |
|
|
О. Баранов. Проблеми
планування діяльності професійно-технічних навчальних закладів ..................................................................................................................................... |
154 |
|
|
В. Ковальчук. Етапи планування
навчально-виробничої діяльності в процесі формування культури праці учнів
ПТНЗ ............................................................................... |
160 |
|
|
Т. Мар’єнко. Розвиток
підприємницьких якостей майбутнього робітника ....................... |
164 |
|
|
Н. Чистова. Мовна культура у
системі професійної підготовки майбутніх фахівців ........ |
166 |
|
|
VІ. ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОГО
НАВЧАННЯ НЕЗАЙНЯТОГО НАСЕЛЕННЯ |
170 |
|
|
В. Скульська. Сучасні підходи до
формування змісту професійного навчання безробітних за робітничими професіями
............................................................................... |
170 |
|
|
Н. Бідюк. Проблема
професійної підготовки незайнятого населення в Україні та за кордоном:
порівняльний аналіз ............................................................................................. |
173 |
|
|
ДИСКУСІЇ .............................................................................................................................. |
177 |
|
|
С. Гончаренко. Фундаментальність
чи вузький професіоналізм освіти ............................ |
177 |
|
|
НАУКОВЕ ЖИТТЯ .............................................................................................................. |
186 |
|
|
Р. Гуревич. VI. Міжнародна
науково-практична конференція „Сучасні інформаційні технології та інноваційні
методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід,
проблеми” ................................................................................................................... |
186 |
|
|
І. Гриценок. Міжнародна
науково-практична конференція „Теоретичні та методичні засади підготовки
фахівців у професійних навчальних закладах технічного і художнього профілю” .................................................................................................................................. |
188 |
|
|
Е. Ковальчук. Науково-практичний
семінар „Інноваційні підходи у професійному навчанні сучасного виробничого
персоналу” на базі Вищого професійного училища № 14 м. Ромни
Сумської області ............................................................................................ |
190 |
|
|
ДОДАТКИ ............................................................................................................................... |
194 |
|
|
Концепція розвитку професійно-технічної (професійної) освіти в
Україні ........................ |
194 |
|
|
Дисертації з теорії і методики професійної освіти, захищені у
1992-2004 рр. (на матеріалах професійно-технічної освіти) ............................................................................... |
200 |
|
|
АВТОРИ .................................................................................................................................. |
205 |